Nädalapäevad tagasi hakkasid Maxima töötajad kandma rinnamärke kirjaga “Hakkame vähem maksma. Maxima”. Esimene pähetulev tõlgendus oli, et tööandja on otsustanud hakata vähem palka maksma, ja kui uus töölepinguseadus võimaldab koondamisteadet kätte toimetada tekstisõnumi teel, siis miks mitte kasutada palgakärpest teavitamiseks rinnamärke.
Õnneks mõistsin sõnumit siiski valesti – kassapidajate palka keegi kärpima ei kipu ning tegemist on hoopis kauplusteketi imagokampaania uue aktiivse juhtlausega. Maxima kommunikatsioonijuhi Ty Lehtmäe sõnul on juhtlauseid, mis kutsuvad inimesi konkreetsele tegevusele, Eestis kasutusel väga vähe. Lehtmäe: „Uus slogan kutsub tarbijaid aktiivselt üles säästma, tuletab meelde meie hinnaliidrirolli turul, on lihtne ja meeldejääv ning lisaks hästi riimuv ka Maximaga – hakkame vähem maksma, hakkame Maxima!“
Igatahes vahva slogan, kuid veelgi vahvam oleks olukord kassa juures, kui mõni klient otsustaks uut juhtlauset sõna-sõnalt võtta: "Hakkame vähem maksma!"
No comments:
Post a Comment